1 år med dig <3

Den 19:e juli firade jag och Robin ett år som par och sedan ett tag tillbaka hade vi bestämt oss för att åka till Visingsö. Detta då vi var där samma dag ett år tidigare - dagen då vi blev tillsammans.

Vi var först lite osäkra på om vi skulle åka dit då jag var lite dålig dagen innan så jag var inte helt 100. Men envis som man är ville jag ju självklart åka dit ändå. Vi körde till Gränna där färjan går ifrån och åkte sedan över. Väl på plats hyrde vi en varsin cykel för att kunna se ön. Då vi utforskade södra delen förra året stod nu norra delen på tur. Så det var bara till att trampa på.

Vi cyklade nästan längst norrut innan vi tog paus vid en badplats för att vila lite och fika. Sedan cyklade vi bort till deras lilla flygfält där vi såg ett propellerplan som landade. Efter att ha varit uppe i Ed så vände vi och cyklade tillbaka.

Det gäller ju att hålla koll på var man är ;)

Vi hade spanat in en restaurang som verkade ha god lunch men tyvärr så hade den stängt när vi kom dit igen. Men det blev ett besök i Kumlaby Kyrka som byggdes på 1100-talet. Därefter fick vi i oss en varsin räckmacka innan vi besökte Visingsborgs slottsruin. Sedan tog vi färjan tillbaka till fastlandet.

På kvällen passade vi på att äta och dricka lite gott. Tänk att vi redan varit tillsammans i ett år! Och många fler ska det bli <3