Vår i luften

De senaste veckorna har verkligen varit annorlunda och hela våren kommer att bli annorlunda än som man tänkt sig. Min utbildning, liksom många andras, sker på distans, hela samhället sätts liksom på paus och för egen del har vårens två höjdpunkter (resor till Italien och Irland) fått ställas in... Men något positivt är iallafall vädret!! Sååå härligt med lite sol och värme :D
 
I helgen som gick var jag nere i Skåne och träffade först min syster och hennes lille Erik några dagar. Han växer så fort! Det blev även en jobbdag på campingen, där det krattades, krattades, grillades korv och krattades lite till. Men vi var flera stycken och solen sken så jag ska inte klaga för mycket ;)
  
Mosters lillprins <3
 
Lite för kallt för att bada ännu ;)
 
Härligt!
 
Gott med grillad korv :) 
 
En liten snäcka bland pinnarna.
 
I söndags var vi några timmar i Fårabäck. Även om det var lite kyligt i vinden så var det så skönt att komma ut och promenera lite i solen. Det känns alltid så lugnt och avslappnande att vara där. Väldigt stor skillnad mot häromveckan när vi hade snö... Men jag är så glad över att det nu är vår och ser fram emot att snart få plantera lite och göra fint på balkongen. 
 
Solen skiner!
 
Och havet glittrar :D
 
Blommorna blommar...
 
Och här är vi!
 
Det blev även ett litet snabbstopp ute på Landön.
 
Sen några dagar är jag tillbaka i Huskvarna och då jag inte har så mycket att göra ännu då jag avslutade två kurser med tentor förra veckan och de nya kurserna planeras om lite har jag passat på att gå lite kortare promenader i solen här i Huskvarna. Man måste ju komma ut lite varje dag iallafall :)
 
Jag njuter :D
 
Min prins <3
 
Äntligen börjar blommorna att komma fram.
 
Så strax är det dags att ge sig ut och insupa dagens dos av D-vitaminer :D
 
Ta hand om er.
Kramar
 

Kommentera här: